DS
Viko S 21 14.900 euro netto
Ez a kitűnő hajó könnyen trélerezhető, akár egy átlagos személygépkocsival is, emellett komfortot nyújt 4-6 fő részére.
A vízvonala a függőleges orrának köszönhetően olyan hosszú majdnem mint a 23-asnak. A tömege kb. 300 kg-al kevesebb, ennek a két dolognak köszönhetően jobbak a menettulajdonságai mint a 23-as hajóknak.
A külső és belső felületek, burkolatok minősége a korábbinál is finomabb, nagyon jó minőségben készül a hajó.
Az üvegszálas munkákban is történt változás: vákumos injektálással történik a gyártás, ennek köszönhetően tovább nőtt a hajótest élettartama és ozmózissal szembeni ellenálló képessége.
A stabilitására jellemző, hogy többet kibír mint az ember. Olyan helyzetekből feláll, amikor már a kormánylapát és a swert sincs a vízben. Ez a belső tőkesúlynak köszönhető ami 250 kg és a swertszekrény körül van elhelyezve a hajófenékben.
(Minden VIKO YACHT így épül de rendelhető külső tőkesúllyal és liftkeellel is)
Bátran ajánlom gyakorlott és kezdő hajósoknak is, minden bizonnyal megfelel az elvárásoknak és sok örömet fog okozni.
Kézikönyv Viko s 21 letöltése PDF
Műszaki adatok:
változat | C | LK | |
teljes hossz | m | 6,50 | 6,50 |
széleség | m | 2,50 | 2,50 |
tömeg | kg | 950 | 950 |
merülés max. | m | 1,20 | 1,40 |
merülés min. | m | 0,25 | 0,50 |
tőkesúly | kg | 250 | 300 |
árboc magasság | m | 8,50 | 8,50 |
vitorlázat | mq | 23 | 23 |
Gennaker | mq | 26 | 26 |
kabin állómagasság | m | 165 | 165 |
fekhelyek | n° | 4 | 4 |
személyek száma | n° | 4/6 | 4/6 |
Besorolás | C | B/C | |
C: belső tőkesúly és svert, LK: Lift tőkesúly bulba |
Alapár tartalmazza:
hajótest, deck
Ozmózisnak ellenálló üvegszálas erősítésű műanyag test, a legmodernabb eljárásokkal készül, Neste Ashland alapanyagok felhasználásával.
beépített légkamrák, elsűlyedés ellen biztosítják a hajót
Hőszigetelt szendvics deck.
Önurítő horgonykamra
2 db fix oldalablak
Kivehető és altolható kabin ajtó
Tárolódoboz a kokpitpadban
Csúszásmentes deck
Kóracél árboctalp
2 db csörlő
2 db kötélfogó
4 db kötélstopper
4 db terelőcsiga
2 db stopper sín
2db stopperes terelőcsiga
Minden kötél a kokpitbe van vezetve, egykezes kialakítás
Kóracél kirmányszerkezet, felhúzható, üvegszál erősítésű műanyag kormánylapáttal és f akormányrúddal.
4db kóracél kikötőbika
1db kóracél horgonyszem
Vitorlázat kötélzet:
Nagyvitorla Waversails
orvitorla Waversails
Árboc alumínium
BAum alumínium
Mozgókötélzet a nagyvitorlához és az orrvitorlához, terelőcsigákkal
4 db vantni kóracél sodrony
4db kóracél vantnispanner
2db száling
Árboc előre merevítő kóracél sodrony
Árboc hátra tartó kóracél sodrony osztó csigával és kötéllel
Nagyvitorla behúzó csigasor kötéllel
Hajókabin
Belső kiépítés fából és meranti rétegelt lemezből
Két fekhely az orr részben szélesítéssel kárpitozott műbőr matraccal
Két fekhely a Kokpit alatt kárpitozott műbőr matraccal
Nagy lehajtható asztal
Rakodórekeszek
Fali polcok
Konyhapult
Kárpitozott oldalfalak
12 V rendszer, biztosíték tábla, áramtalanító
3 db ledes lámpa kapcsolóval
További rendelhető felszerelések, melyeket az alapár nem tartalmaz:
külső lift tőkesúly
Kóracél orrkorlát, farkorlát, körkorlát, spannerekkel, kóracél drótkötéllel
WC fülke
Színes alsó héj
Fokroller
Strandlétra
Külmotor tartó
Árboc állító
Árboc állító "V"
Orrkilépő
Ozmózisvédelem és algagátlás
Navigációs fények
Lazzy Jack
UV csík a génuára
Vízellátó rendszer
Kémiai WC
Spiritusz főző
Vinyl kárpitozás
Plastimó beépített kompass
Fenékszivattyú
Orrkibúvó
VOLVO PENTA D1-13 sail drive
YANMAR 1GM10 ( 9,1 HP) sail drive
YANMAR 2YM15 ( 14 HP) sail drive
NANNI N2.14SD (
14HP) sail drive
Mercury 9,9 Bigfoot
Mercury F5 Sailpower
Egyéni ötletek és kívánságok megvalósítására is van lehetőség pl hajóműszer, hűtőszekrény, kokpitszivacs, stb.